joi, 4 decembrie 2014

Curios lucru

               De vreo doua saptamani experimentez un fenomen ciudat. Mi-a revenit in forta sensibilitatea la hipoglicemii pe care o pierdusem dupa nastere si se ameliorase putin dupa ce am intarcat copilul. 
                Mai mult decat atat ma simt ca si cum, as avea 50 la 70 glicemie. Iar la 50 ca la 35. Mentionez ca nu am facut cura cu hiperglicemii. Totul a fost bine. de asemenea simt imediat cand scade cu 2mg/dl/min printr-o usoara ameteala ca si cum as folosi un lift cu viteza.
                 Nu pot decat sa ma bucur de aceasta sensibilizare inexplicabila, desi senzatia e ciudata, de pericol intens, la doar 70. Wow! Diabetul e cool!
                 Ce e drept nu prea da bine cu hipofobia aceasta sensibilizare. Astfel , am stat o zi intreaga pe 200 si pentru ca am avut intr-o dimineata o hipoglicemie medie cu senzatii tari. In mare este o situatie controlabila pentru ca intervine ratiunea si limpezeste lucrurile. Ma intreb daca beta alanina a avut vreun rol in treaba aceasta. 
               ATENTIE. Nu recomand administrarea beta alaninei fara a va consulta medicul. Promiteti? Desi este un supliment, un aminoacid neesential cu multiple proprietati benefice, dovedite prin studii, orice substanta fie si inofensiva nu poate fi consumata nelimitat . De ex sarea, apa, uleiul, aspirina, fiecare aliment, nu pot fi consumate nelimitat. Cu atat mai mult suplimentele si medicamentele necesita respectarea anumitor reguli de administrare. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu